Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Der er kun ganske få årsager til, ikke at kunne tåle "lavkarbo", og disse "årsager" har samtidigt også stor indflydelse på - om man generelt trives eller ikke trives. Hvis du ikke kan tåle lavkarbo, betyder at du mangler både fordøjelsesenzymer og har for lidt mavesyre. Begge disse mangler er ekstremt binyre-belastende, og begge disse mangler er ganske "normale" problemer for os med hypothyreose, bare den har varet længe nok, med utilstrækkelig behandling. Der findes ikke den medicin og kosttilskud, der vil virke godt nok, med disse to mangler. Hvis du ikke gør noget ved det først, får du ikke nytte nok af behandling, lige meget hvilken og lige meget hvornår. Orker du, og har mod på at gøre noget ved det? For at komme ud af dødvandet?
Vet ikke om dette ble riktig men får unskylde mine datakunskaper.......
Har også tenkt på dette men for lite fordøyelsesenzymer, hvordan finner man ut det? Og hva er behandlingen.
Det er forferdelig mye å sette seg inn i, så mye at jeg ikke har overskudd å lese alt på forumet her, men du store for en kunnskapsbase. Hadde nok ikke fått noen behandling hadde det ikke vært for forumet her.

Blir jeg frisk en dag skal begynne å studerer medisin tror jeg