Hej alle I derude som kæmper med stofskiftet. Kan nogen mon hjælpe mig med information om hvordan man skaffer Thyroid (sammenlignelig med den fra Glostrup apotek i Danmark) til en billigere pris i udlandet? Jeg har efter 6 år på Eltroxin (HASHIMOTOS THYREOIDITIS) efter mange overvejelser bestemt mig for at gå over til Thyroid fra Glostrup Apotek. Min læge har udskrevet recept, men fraråder mit valg og har ingen viden om hvad man kan forvente sig af et sådant medicinskift.

Har nogen af jer derude erfaringer med at skaffe Thyroid i udlandet, med en dansk recept, til mere rimelig pris end de ca. 400 kr. som 100 stk. 60 mg piller koster i Danmark, så vil jeg blive meget taknemmelig for at få del i denne viden. Jeg kan kontaktes på e-mail.

Sonjas Stofskifteforum er et rigtig godt forum hvor det er muligt at finde og efterspørge viden om alternative behandlingsmuligheder, information det er rigtig svært at finde andtre steder ...tusind tak for det. P.S hvis nogen efterspørger det så fortæller jeg gerne her om de "spændende" erfaringer jeg kommer til at gøre mig med at skifte fra Eltroxin til Thyroid :-). Mange hilsner til alle jer der kæmper med stofskifteproblemer.
Hanna