Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
07-03-12, 11:51 #9
Sv: Levaxin grunnet diagnostisert fibromyalgi. Tolkninger av verdier
Hvis du fortsætter uden medicin, så vil faldet fra 100 µ til 0 muligvis resultere i, at dine symptomer rejser sig med fornyet styrke. Det er i hvert fald det, jeg har oplevet - og derefter gik der lang tid, før jeg havde det lige så godt som inden, jeg gik ned i dosis.
Jeg mener ikke, det er muligt at få det bedre ved at tage stofskiftemedicin medmindre, man rent faktisk trænger til det!!
Så det mener jeg er så godt som 100% sikkert, at du gør.
Når det kommer til det med at skille symptomer på lavt stofskifte fra trætte binyrer, så er det ikke let
Men når du fik fremgang med Levaxin, burde du fortsætte med det - og så bliver det lettere at skille ud efterhånden som man arbejder med det, mener jeg. Også binyrerne har brug for, at man har et stofskifte, der fungerer; ellers er der jo netop risiko for, at de bliver trætte ... Når det så er sagt, skal man huske på, de også kan blive trætte på grund af for meget medicin. Og man kan i et stykke tid have belastet sin krop og sine binyrer så meget, at man må sætte dosen op langsomt, samtidig med at man plejer sig selv med diverse. Jeg selv elsker rosenrod, relora og melatonin, men der er meget andet at gøre. Der er et helt underforum om binyrer https://www.stofskifteforum.dk/tags....binyretretthet
Men den der læge, der har sagt, du skal stoppe helt med Levaxin efter at have taget det i 8-10 uger .... har efter min mening hul i hovedet. Jeg mener ikke, det kan undgå at have uheldige konsekvenser, men der er ikke gået længe nok endnu til at du mærker dem, June
Den største ændring i dosis, jeg har prøvet, var da jeg efter en fødsel skulle gå tilbage til min gamle dosis straks barnet var født. Det gjorde jeg selvfølgelig, for man gør hvad lægen siger, ikk?? Ja, dengang gjorde jeg i hvert fald - nu ved jeg, man må tænke selv, for lægen gør det ikke altid. Jeg fik en lærestreg i form af enorm træthed, ret præcis halvanden måned ... seks uger efter fødslen. Havde bl.a. en oplevelse af at snurre rundt om mig selv, når jeg skulle noget bestemt og til en bestemt tid, hvad enten det var at lave mad eller nå bussen eller bare ta til møde i mødregruppen
Tilføjelse: Fibromyalgi ved jeg nærmest ingenting om, men der er nogle herinde, der gør - Majsen, her er hendes tråd fx https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=13316
Nielsigne
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg ble diagnostisert med hypo i 2007, men legen ville se det an (TSH 13...)
Av sammy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 20-01-10, 10:46 -
Verdier etter økning av Levaxin..
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 29-08-08, 09:54

Svar med sitat

Bokmerker