Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
04-03-12, 16:32 #11
Sv: Dagboken til Vibeke S
Kjære Blondie - takk for innlegget ditt!

Jeg er ikke testet for pernesiøs anemi så vidt jeg vet, men har jo tatt jevnlig sprøyter i over 5 år, så regner med at om jeg hadde det i en periode så er det over nå.
Det du skriver om kornprodukter, er ikke dette veldig i tråd med Pål Jåbækk?: http://paljabekk.blogspot.com/2012/0...dlavkarbo.html
Jeg har ikke store problemer med å kutte ut kornprodukter i kosten, siden jeg nesten ikke spiser noe. Det eneste er havregrøten som lett kan erstattes av annet.
Jeg fikk noen tankevekkere i den linken du la til her, om endel symtomer på cøliaki. Jeg har blitt utrolig klumsete de siste månedene? Snubler, går på ting, mister ting, knuser. Sånn har jeg aldri hatt det før, mens nå er jeg en sånn - ooops!
Litt sånn forvirra og svimete kløne som virrer rundt seg selv. Og synet har blitt merkbart dårligere etter jul. Jeg har ofte litt trøtte øyne, alstå at de svir lett, og det er vanskelig å ha raske fokuseringer, altså om jeg strikker og titter raskt opp på tv, så klarer jeg ikke ha et klart bilde. Ikke alltid, men ofte. Er sikkert noe med alderen, men hvem vet, er jo så mye som kan være symptomer på mye. Blir uansett spennende å følge deg Blondie! Merker du bedring allerede?
Det som plager meg mest er manglende energi. Men etter å ha lest endel om trette binyrer er det noe som ikke stemmer med meg. Mye stemmer, men jeg blir ikke trøttere av å trene og bevege meg. Altså, jeg har lenge vært sånn at om jeg presser meg når jeg er stresset blir jeg syk. Men om jeg nå er trøtt og sliten, så hjelper det f eks med en sykkeltur eller å gå på en rolig tur med hunden. Men skal uansett få legen til å sjekke dette.Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker