Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
26-02-12, 17:15 #16
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
Hvor dejligt, der er noget, der går så tydeligt den rigtige vej!

Hmm jeg synes virkelig, det er svært at vurdere, hvornår kroppen får for meget eller for lidt Thyroid, når man ikke ser der over en længere periode. Min erfaring er, at jeg også pludselig kan få dage, hvor min krop reagerer, som du beskriver, uden jeg kan finde nogen forklaring på det. Det er super frustrerende, at det ikke hænger så tydeligt sammen med enten op- eller nedjustering af Thyroid.
Jeg kan huske at have læst, at kroppens receptorer kan 'lukke ned', hvis der pludselig er for meget stofskiftehormon i blodet - ved ikke, om det er rigtigt, men måske kunne det være en forklaring på, at du oplever det som om, at stofskiftet er faldet på celleplan... Det er i hvert fald mit indtryk, at regulering er stofskiftet er rigtig kompliceret, når det først er gået galt med at få hormonerne ud på celleplan - som det jo er i vores tilfælde, så der kan nok være rigtig mange forklaringer, når man pludselig oplever udsving.... men hvor er det dog frustrerende.
Jeg tager jo Erfa - og oplever også lignende uforklarlige udsving i perioder - men forstår alligevel godt, at du vil prøve Erfa, da det virker som et mere 'sikkert' produkt mht. stabilitet -og så er det også billigere. Sig til hvis du vil have tips til køb og priser.
Det lyder spændende med det homøopatiske stofskiftepræparat. Det vil jeg da lige kigge nærmere på.
Rigtig god bedring til dig!
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker