Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
Så er tandlægebesøgene overstået i denne omgang
Det går godt med parodontosebehandlingen - et udtryk for, at der sker gode ting med mit immunforsvar trods alt, tænker jeg

Jeg tror, vi har fundet den rigtige form for antibiotika nu.
Hvor dejligt, der er noget, der går så tydeligt den rigtige vej!

Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
Med thyroid er det ikke godt. Jeg har prøvet at skære noget af de 3 grain men er endt med at tage det alligevel til nat, for det går helt galt. Jeg har haft ALT for mange smerter igen, ALT for meget brain fog og jeg har ligget ALT for meget på sofaen med et hjerte der banker løs for at "trække det hele".
Hmm jeg synes virkelig, det er svært at vurdere, hvornår kroppen får for meget eller for lidt Thyroid, når man ikke ser der over en længere periode. Min erfaring er, at jeg også pludselig kan få dage, hvor min krop reagerer, som du beskriver, uden jeg kan finde nogen forklaring på det. Det er super frustrerende, at det ikke hænger så tydeligt sammen med enten op- eller nedjustering af Thyroid.

Jeg kan huske at have læst, at kroppens receptorer kan 'lukke ned', hvis der pludselig er for meget stofskiftehormon i blodet - ved ikke, om det er rigtigt, men måske kunne det være en forklaring på, at du oplever det som om, at stofskiftet er faldet på celleplan... Det er i hvert fald mit indtryk, at regulering er stofskiftet er rigtig kompliceret, når det først er gået galt med at få hormonerne ud på celleplan - som det jo er i vores tilfælde, så der kan nok være rigtig mange forklaringer, når man pludselig oplever udsving.... men hvor er det dog frustrerende.

Jeg tager jo Erfa - og oplever også lignende uforklarlige udsving i perioder - men forstår alligevel godt, at du vil prøve Erfa, da det virker som et mere 'sikkert' produkt mht. stabilitet -og så er det også billigere. Sig til hvis du vil have tips til køb og priser.

Det lyder spændende med det homøopatiske stofskiftepræparat. Det vil jeg da lige kigge nærmere på.

Rigtig god bedring til dig!