Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Tråd: Bivirkninger ved Erfa.
Threaded View
-
15-02-12, 13:23 #22
Sv: Bivirkninger ved Erfa.
Jeg vil driste mig til at komme med et lille pip her, selvom jeg hverken har forstand på type 2 eller på tungmetaller. Men jeg kan da ikke lade være med at tænke, at Anisa godt kunne have ret i, at din reaktion skyldes en for lille dosis. Kan du ikke snakke med din læge om det? Thyroid fungerer jo på nogle måder anderledes end syntetisk medicin, men når du har type 2 og ingenting kan måles, skal du jo doseres efter dine symptomer under alle omstændigheder?!
Jeg har brugt Erfa i snart to år, og jeg mærker, at thyroid er meget fleksibel medicin, i den forstand, at man hurtigt mærker forskellen, når man tager for lidt eller (lidt) for meget.
Så ud fra mine erfaringer ville du måske med fordel kunne tage mere. Måske ved at dele dosis op - det har jeg nogle gange gjort - og så kan man ta medicinen i småbidder fordelt over dagen.
Det er selvfølgelig vigtigt at understrege, at jeg siger med min egen erfaring som baggrund. Jeg har selv prøvet at gå på for lidt medicin og kan ikke sige noget godt om det ... til gengæld kan en korrekt dosering jo opleves som et helt mirakel.
Lykke til. Jeg håber, du kan snakke med din læge om de her ting - det kunne for eksempel være godt at finde ud af baggrunden for din lillebitte dosis. Er det fordi lægen tænker i tungmetal-baner i forbindelse med type 2? Eller er det "for en sikkerheds skyld" - fordi lægen ikke ved nok om thyroid
Jeg har forstået det sådan, at syntetisk t3 kan være en lidt voldsom medicin, fordi det hele frigives på én gang. Men eftersom thyroid er proteinbundet, virker det ikke nødvendigvis særlig voldsomt - medmindre, der er noget andet, man må ta højde for som fx det eller andet med tungmetaller.
Men det er som nævnt ikke noget, jeg har kendskab til.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
bivirkninger og medisinbytte
Av Bittan i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 01-07-11, 11:32 -
Kan Erfa gi bivirkninger som gir utslag på urinveiene?
Av Flower i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 2Siste melding: 26-08-10, 11:56 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49

Svar med sitat
Bokmerker