[QUOTE=Fruemå;125259]
Da jeg gjorde bytte trodde jeg at jeg hadde satt min kropp tilbake til gammel elendighet, pluss mer. Var veldig dårlig i ca 10 til 14 dager. Øket fortere dvs det gikk ikke en uke mellom økning av dosen. Er nu på 50 mg levaxin (uten melk) og 165mg armour thyroid. Så har jeg tatt allergi prøver og rensker nu kosten for melk, egg, mais. Dette at jeg var allergisk for noen mat fikk kroppen min til å jobbe ekstra. Bloprøven viste det.Jeg hadde imidlertid ingen symptomer på mat alergi som jeg kunne merke.

Håper inderlig at det samme vil være for meg. Nå har jeg holdt på i 11 dager. I dag har jeg følt meg helt fin Er våken, varm. Det er spennende med de matintoleransetestene. Jeg har heller ikke merket noe til allergier men har intoleranse bla for eggehvite, kylling, laks og svin... Så jeg holder meg unna disse matvarene. Det har jeg gjort nå siden romjulen og det går helt fint. Det finnes eggeerstatning og det har jeg brukt i steden for eggehviten. Jeg tåler plomma
Er usikker hvor lenge jeg skal prøve mengden jeg har i dag.....

Så har jeg akkurat begynt med bi nyrere støtte og vitaminer. Du må komme deg over den første elendigheten og så kommer endringen (posistiv) sigende.

Det jeg vet 100 % er at jeg er samlet sett mye sterkere av å bruke trhyroid. Så håper jeg på at ting bedrer seg. Har brukt mange år på å bli syk, så nu leser jeg bok om binyretretthet og prøver også og ivareta de.

Hvilken bok leser du du?