Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Tråd: Bivirkninger ved Erfa.
Threaded View
-
13-02-12, 23:34 #9
Sv: Bivirkninger ved Erfa.
Jeg tænker Anisa, at der godt kan være gode grunde til at starte på så lav en dosis, og det, Elbeth har postet i tråden her, passer som fod i hose på mig:
Intolerancen kan oven i købet være så markant, at selv en egentlig homøopatisk opløsning af T4 kan udløse reaktion - det gjorde det ved mig (Thyromin fra Alergica), og manglen på thyroid på celleniveau har jeg også personligt oplevet kan være så omfattende, at selv den lille bitte smule T3, der er i sølle 15 mg. naturlig thyroid kan have en direkte positiv "akut" virkning.
Men Bibzi80, jeg tror alligevel, at Anisa har fat i den lange ende.
De reaktioner, jeg fik, var nemlig overdoserings-/hypersymptomer, og uden, at jeg har fået det målt, så oplevede jeg samtidig tegn på, at min TSH/egenproduktion faldt - altså forværrede hyposymptomer - næsten lige så hurtigt, som jeg kunne stige i dosis.
Jeg ville altså være blevet meget dårlig, hvis jeg havde øget langsommere, og jeg nåede op på min nuværende dosis på 105/120 mg. på 8 uger - 100% afstemt efter min krop. Så vidt jeg lige kan regne ud (jeg kløjs sommetider i tal), så svarer det til at øge med ca. 15 mg. hver uge, selvom jeg startede med 7,5 mg.
Jeg håber, du lykkes med at komme godt i gang!
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
bivirkninger og medisinbytte
Av Bittan i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 01-07-11, 11:32 -
Kan Erfa gi bivirkninger som gir utslag på urinveiene?
Av Flower i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 2Siste melding: 26-08-10, 11:56 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49

Svar med sitat
Bokmerker