Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Tråd: Bivirkninger ved Erfa.
Threaded View
-
13-02-12, 08:13 #6
Sv: Bivirkninger ved Erfa.
Det kan jeg virkelig ikke vurdere på dine vegne, bibzi80. Jeg kan kun sige, at den dose Erfa din Balderlæge startet dig op på, indeholder kun 9 mcg T4 og kun 2 mcg T3. Ikke nok til at udfordre binyrerne, men nok til at undertrykke TSH, hvilket er en ordre til skjoldbruskkirtlen om at reducere egenproduktion af T-hormoner. Resultat: forværring af alle symptomer. Det er ikke bivirkning af Erfa. Det er en bivirkning af læge, der vitterligt tror på, at 9 mcg T4 og 2 mcg T3, overhovedet betyder noget som helst i behandlingen af sygdom. Medmindre lægen er homeopat

"Mark Starr", siger din Balderlæge? "Ifølge Dr. Starr, påviste Dr. Broda Barnes langsigtede forskning omfattende mere end 2.000 patienter over 30 år, at den voksne dosis varierede fra 2 til 5 grain af Thyroid USP. Mark Starr citerer også fra en undersøgelse af den berømte Dr. Jacques Hertoghe i 1990'erne, der omfattede over 300 patienter, der blev behandlet i omkring to år, hvor disse patienters behov varierede fra 2 til 5 grain Thyroid USP. Dr. Starr siger videre: "Mine voksne patienter har også brug for doser i denne størrelsesorden. Undtagen patienter der tidligere havde hjerteanfald, der bør aldrig tage mere end 2 grain af Thyroid USP. Der er 38 mcg af T4 og 9 mcg af T3 i en grain af Thyroid." Kilde
Jeg tror ganske enkelt ikke på, at Starr kunne finde på at anbefale en startdose på 9 mcg T4. De fleste jeg kender startede Thyroid op med 1-1½ grain. Jeg selv startede op direkte på 3 grain, så du kan godt se (?), at der er ikke nogen facitliste.
Det kommer også an på, om du er interesseret i at lære selv og ønsker en ligeværdig dialog med lægen, eller om du helst vil have lægen træffer selv beslutninger. Måske ville det være nemmere for dig at starte op med Levaxin i stedet, selv om alt for lille startdose Levaxin vil give dig de samme "bivirkninger", du allerede har oplevet med din microdose Erfa.
Desværre, er der ikke enkle svar i denne afdeling. Lykke til i videre søgen.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
bivirkninger og medisinbytte
Av Bittan i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 01-07-11, 11:32 -
Kan Erfa gi bivirkninger som gir utslag på urinveiene?
Av Flower i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 2Siste melding: 26-08-10, 11:56 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49

Svar med sitat
Bokmerker