Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Threaded View
-
03-02-12, 23:09 #11
Sv: Hashimoto's siden 2003
Sikke nogle spændende svar her Sharon

Der er så meget, jeg har lyst til at kommentere, men mine kræfter er noget små...
Det sidste først:
Jeg tror, du har fat i den lange ende, og de rigtige beslutninger træffes i min bog fra et centreret sted, hvor man er i god kontakt med sig selv og sin krop, og så længe, man ikke gør noget, der er skadeligt eller farligt, kan de jo tages om igen, når man har gjort nye erfaringer
Ellers helt kort..
Her er en artikel af Carsten Vagn-Hansen om inflammation. I skolemedicinen bruger man netop ofte kunstigt binyrebarkhormon for at bekæmpe den slags.
Mon ikke svaret på dit "DHEA-problem" kan være en lav dosis østrogen, så du får opvejet ublancen i forhold til mandlige hormoner?
Meget interessant det der med dine erfaringer med overdosering af thyroid. Jeg er spændt på, hvad der sker, når du sænker dosis - og ja. Måske er det HC-tid?
Mht. infrarød sauna så har jeg i hvert fald erfaret, at der er grænser for, hvor meget min krop kan "trække", og jeg tror, det hænger sammen med de lave hormonniveauer. Det kan jo i øvrigt også doseres i form af regulering af behandlingstid, temperatur og interval mellem behandlingerne.
Jeg kan har lige nu ikke kræfter til at gå din tilskudsliste detaljeret igennem, men jeg synes ikke, det ser voldsomt ud i forhold til omfanget af dine symptomer, og netop i energitabssygdommene tror jeg ikke på, at man når nogen vegne ved at lægget et tilskud på ad gangen. Jeg har forsøgt noget i den retning i 6½ år, og det er først nu, det rykker. Fordi alting hænger sammen, mener jeg, at man bliver nødt til at behandle integreret/holistisk/simultant.
Andre kan måske sige noget om det med kalium og stofskifte?
Jeg ved blot, at det ligesom magnesium og calsium har stor betydning i forhold til muskelspændinger.
Knut Flytlie skriver:
http://www.vitamindoktor.com/cm72/Som medicin
Ved mangeltilstande hos patienter med forhøjet blodtryk.
Sammen med calcium og magnesium kan det lindre muskelkramper.
Tro på det! Du er jo lynende skarp!
Og selv tak
Redigeret/PS:
Det slår mig, at der ikke står protein eller sammensatte aminosyrer på din tilskudsliste (Anisa er ekpert
)
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker