Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
23-01-12, 16:46 #15
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
Mere om parasitter
Den er vist god nok den der med, at jeg bliver lidt mere klar i hovedet, når jeg tager anti-parasitdråberne. Jeg har oplevet det flere gange nu. Jeg er mere i tvivl om det med feberfornemmelse. Det kan godt være fordi, jeg havde taget noget hvid pilebark et par timer forinden (jeg kan ikke helt huske det).
Er der nogen, der har oplevet noget lignende eller har et bud på, om det virkelig kan være sandt?
Ellers har jeg resoneret lidt mere baglæns og har fundet frem til et par ting mere, der underbygger hypotesen om, at parasitter kan være en meget betydningsfuld faktor i forhold til undertrykkelsen af mit immunforsvar:
Metronidazol skal tages i doseringen 750 mg 3 x daglig i 10 dage for at komme parasitter til livs. Teitelbaum følger så op med en anden slags medicin, der hedder Yodoxin i yderligere 20 dage, fordi metronidazol kan forværre nervesmerter. På flere internationale hjemmesider kan jeg se, at det bruges til den form for infektioner.
Jeg kan imidlertid kun tåle metronidazol i doseringen 2 x 250 mg (højere doser ødelagde min mave så meget, at jeg bl.a. tabte mig af det og forværrede min fødevareintolerance dramatisk), og lægemiddelmafiaen har bestemt, at Yodoxin kun kan udskrives fra infektionsmedicinske afdelinger. Jeg opgav at bede om at få metronidazol som suppositorier, og jeg opgav muligheden for at få en anden medicin.
Det er derfor ikke usandsynligt, at jeg ikke blev færdigbehandlet - at det stadig kan være det, der skaber så meget ravage.
Dette underbygges af, at jeg i forbindelse med min antibiotikakur tog en enkelt kapsel af et produkt, der hedder "Anti-Yeast" for at forebygge en candida-/gærinfektion. De er vanvittigt dyre, og de var temmeligt hårde ved min mave. Derfor kun en om dagen.
Der er imidlertid 120 stk. i dåsen, og de slap først op for ca. 14 dage siden. Det kan måske have forårsaget, at skidtet brød ud igen, fordi de har holdt det nede sammen med bl.a. kolloid sølv, oliveblad og hvidløg!?
Jeg har en dåse mere, men jeg er så TRÆT af alle de mange tilskud, og fordi jeg i forvejen tager olivenbladsekstrakt og hvidløg, åbnede jeg den ikke...
Men nu, hvor jeg har lavet research igen, kan jeg se, at flere af de andre indholdstoffer også modarbejder forskellige parasitter: Oregano, berberine (som jeg tror er fra gyldensegl) og uva ursi.
Nogen, der ved noget om kokosolie i den forbindelse?
Man kan tage helt op til 6 stk. om dagen, og nu prøver jeg at få i hvert fald to ned i min stakkels mave sammen med noget ekstra elmebark.
Det kræver stor overvindelse for mig at slå et slag for, at jeg skal have hele 2 g metronidazole som suppositorier i hele 30 dage... Uha.
Testes eller ikke testes?
Fordelen ved at blive testet ved hjælp af afførringsprøver er selvfølgelig, at jeg kan få mulighed for at sætte mere specifikt ind, hvis testen viser noget. Desuden har det en psykologisk værdi, synes jeg, på den måde at blive bekræftet i, at en så omfattende behandling er gavnlig.
Ulemperne er imidlertid mange. For det første er det meget dyrt. For det andet er det uhyre svært at teste for. Mange laboratorier overser en hel masse, og ved afføringsprøver kan man ikke være sikker på, at man opdager det skidt, som sidder alle mulige andre steder i kroppen (organer, blod osv.). Et negativt svar betyder altså ikke, at det ikke kan betale sig at behandle, og med et evt. mangelfuldt svar risikerer jeg at behandle for svævert, så jeg ikke får det hele med...
Jeg er i tvivl.
Hvis nogen har positiv erfaring med sådan en "Hulda Clark - zapper" og evt. ved, hvor man kan købe en billigt og af god kvalitet, må I gerne sige til. Jeg har søgt på Nettet, og jeg synes, det er en jungle
Noget skal ske. Min temperatur stiger simpelhen igen af at skrive nu... Ligesom da jeg startede med at skrive på forummet...
Redigeret...
Her en liste over symptomer man kan have ved en parasitinfektion (vær OBS på, at den er fra et firma, der gerne vil sælge et produkt):
http://www.parasite-cleanse.com/inte...-symptoms.html
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker