Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
19-01-12, 22:13 #6
Sv: Kognitiv svikt, sosial fobi/angst, snev av paranoid mm
Stakkars deg som har gått på denne lave dosen i så mange år! Har ikke legen din hørt om doseøkning ved jevne mellomrom, og at du må så høyt opp at du blir kvitt symptomene dine? Her er det bare en ting å gjøre: Lese deg til kunnskap og ta styringen selv :-)
Når du skriver om problemene i forhold til jobben (journalskriving osv), så minner det meg om det som Audhild Løhre skrev i sin bok "Hypotyreosen og meg". Hun skrev om da hun måtte kaste inn håndkleet i forhold til sin jobb som kommunepsykolog. Når hodet ikke vil henge med, konsentrasjonen er borte og den mentale energi på et lavmål, så blir det vanskelig å skjøtte jobben! Du bør lese den boka, så forstår du at det du sliter med er normalt med din sykdom.
Jeg tenker også litt på om du kan ha nytte av tilskudd av Liothyronin (T3). Jeg merket veldig godt virkning på min mentale tilstand da jeg tok Lio. Jeg var en gang på seminar med Helge Oftebro, og han sa at "spesielt hjernen lider ved mangel på T3". Så det kan du tenke på. Og ØK medisindosen din!
Lignende tråder
-
B-12 og kognitiv svekkelse
Av Vigdis i forumet B-vitaminerSvar: 3Siste melding: 27-03-13, 19:37 -
Brosjyre om kognitiv svikt
Av Qa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 1Siste melding: 19-11-11, 13:43 -
Kognitiv svækkelse pga. stofskiftesygdomme
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 0Siste melding: 22-04-11, 23:54 -
Kognitiv svækkelse pga. stofskiftesygdomme
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 0Siste melding: 22-04-11, 23:54

Svar med sitat
Bokmerker