Sitat Opprinnelig skrevet av carina Vis post
Jeg mødte en kvinde på 75 år som græd for de havde ændret eltroxinen ( hun havde fået det næsten hele hendes liv ) og selvom hun havde antistoffer vil de ikke give hende andet fordi tsh lå næsten normalt - jeg har fulgt hende det sidste år gå voldsomt ned af bakke og hjertet har nu taget så meget skade at hun er nede på 15% pumpefunktion

hun er for syg til at tage til belgien og jeg tror desværre tiden er ved at rende ud for hende - det siger hun selv nu - det er jo næsten ( tør næsten ikke at sige det ) mord ... for hun må tage til takke med hvad systemet tilbyder hende .
Sitat Opprinnelig skrevet av carina Vis post
...samme aften som jeg fik at vide jeg skulle ind på riget - ringede bittens( som hun hed) mand - Bitten blev indlagt 22 december jeg talte med hende 2 juledag og 2 dage senere var hun sovet ind

Bittens børn nåede heldigvis frem men det hele var for sent - Bittens mand har ikke kræfter nu men har fulgt det hele og vil når han kommer til kræfter lave en klage over Bittens forløb men er naturligvis for rystet nu .

jeg er umådelig ked af det på hendes og hendes families vegne og finder denne bortgang fuldstændig meningsløs . hun er desværre sikkert hverken den første eller den sidste dette sker for .

jeg vil gøre alt for at oplyse medierne om stofskifte/ immunlidelser - det talte Bitten og jeg tit om vi skulle gøre - så det må blive min gave til hende .
Du må gerne sende en PM med navnet på det hospital, du har mødt Bitten på, og ellers navne på det "helsepersonel" der var involveret i behandlingen af Bitten - hvis du kender navnene, eller hvis Bittens mand gør.