Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
09-01-12, 22:54 #1
Kvinde på 75 år som græd for de havde ændret eltroxin
Jeg mødte en kvinde på 75 år som græd fordi de havde ændret eltroxinen ( hun havde fået det næsten hele hendes liv ) og selvom hun havde antistoffer vil de ikke give hende andet fordi tsh lå næsten normalt - jeg har fulgt hende det sidste år gå voldsomt ned af bakke og hjertet har nu taget så meget skade at hun er nede på 15% pumpefunktion

hun er for syg til at tage til belgien og jeg tror desværre tiden er ved at rende ud for hende - det siger hun selv nu - det er jo næsten ( tør næsten ikke at sige det ) mord ... for hun må tage til takke med hvad systemet tilbyder hende .
selv er hun ikke i tvivl om at hjertet er en følgvirkning af stofskiftet og har selvfølgelig fået et kursus i hvordan man trækker vejret
men de vil ikke høre på hende og i øvrigt må hun bare lære at leve med det !
jeg er forfærdet over de tilstande der er pga uvidenhed - folk der burde være uddannet til det ved mindre end mange af i gør - det er chokerende .
ja man kan altid finde nogen der har det værre men systemet skal snart ruskes godt og grundigt , så folk kan få en værdig behandling og et ordenligt liv
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte efter jeg havde fået mit 3 barn
Av Kamilla i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 14-10-11, 22:09 -
Tinnitus af eltroxin?
Av carlsmor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 19-05-11, 09:01 -
Naturethroid - RLC Labs har ændret formula
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 06-11-10, 18:51 -
En kvindelig læge, som havde fået hypothyreose
Av Nielsigne i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 04-09-10, 22:53 -
Gid Fanden havde Graves og Basedow
Av Anisa i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 12-11-06, 00:04

Svar med sitat
Bokmerker