Hei Luuna

Det er hyggelig å lese om framgangen du har hatt. Synes du er tapper og klok. Er ganske viss på at du kommer langt med de egenskapene!

Har ikke lest alle innleggene dine veldig grundig, men det jeg tenker er at siden du har så mange matintoleranser/allergier, kunne du også muligens ha hjelp av noe som "tetter" lekk tarm? Ser at du tar NDS probiotika (det gjør også jeg). Selv har jeg bestilt kapsler med protein av hvit fisk som skal bidra til å tette min lekke tarm. Men i påvente av dette, fikk jeg skaffet meg en boks glutamin fra helsekosten. Glutamin skal ha samme effekt ved at den gjør fordøyelseskanalen mindre gjennomtrengelig og på den måten bidrar til å reparere den lekke tarmveggen. (Det skal også ha gunstig effekt på kroppens syre/base-balanse).

Det som skjedde ca fire-fem dager etter at jeg begynte med glutamin, var at formen steg betraktelig. De siste tre-fire dagene har vært mine beste på over seks år. Har fått mye mer energi og jeg føler meg ikke så elendig som jeg gjorde tidligere (en følelse som er veldig vanskelig å beskrive..). Jeg er jo selvfølgelig klar over at dette kan være et blaff og rene tilfeldigheter. Eventuelt er det er min kraftige sopp-kur som etter tre uker begynner å virke. Men jeg kommer til å fortsette med glutamin! Og muligens teste hva som skjer dersom jeg slutter. Jeg tar 2 gram glutamin daglig (fordelt på morgen og kveld).

Uansett, lykke til videre!

Håper du får en koselig jul