Update - igen og den sidste for nu

Så fik jeg nok at menstruation for nu. Jeg holdt ud i 3½ dag og gik ikke ned med flaget som sidst, men nu begynder jeg at få de smerter i hele kroppen, som jeg tilskriver østrogenmangel, mine morbus crohn-lignende symptomer, der åbenbart også hænger sammen med det, er blusset op, min lever kan absolut ikke lide Panodil og jeg kan ikke tåle ibuprofen.

Så jeg har lige smurt mig med en omgang progesterone og taget en Refemme. Alt på eget ansvar og et personligt valg, hvor min alder er taget med i betragtning.

Forunderlige krop - og forunderligt, hvordan alting hænger sammen...

Begynder så småt at takke af herinde for nu - og sender kærlige tanker og ønsker om en lys og varm jul på alle planer til alle!

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post

Man kan starte med "bare" at tilberede en ret i en større mængde, og fryse det overskydende i dag-portioner til senere. Så næste dag igen en anden ret, til flere dage. Fryse resten osv. Efterhånden har man nok til at kunne spise forskelligt hver dag, uden at behøve stå ved komfuret hver gang. Denne metode fungerer faktisk, når man kommer i gang, og i den sidste ende sparer man masser af tid, samtidigt med at man spiser supervarieret.
Super godt tip Anisa!