Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Threaded View
-
21-12-11, 13:08 #24
Sv: TSH på 3,99. Hormoner i bund. Tonsvis af plager. Diagnose: "Hypokonder"
Ja pyha
I mit høringssvar til Dansk Selskab for Almen Medicin vedr. deres udkast til vejledning vedr. de såkaldte "Funktionelle lidelser" (
) skriver jeg bl.a. om en af de mulige konsekvenser af vejledningen:
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=13699Traumatisering. Gentagen årelang ”stoisk” voldstolkning af syge og derfor udsatte mennesker foretaget af mennesker med magt over patienternes liv, kan være direkte traumatiserende. Og dét kan man blive syg af! Jeg antager desuden, at det kan afholde mange fra at gå til læge. I hvert fald er det ødelæggende, når man igen og igen ikke bliver set, hørt og forstået, men i stedet voldstolket, afskåret fra at få hjælp og tvunget til ved fysisk aktivitet at gøre skade på sig selv
Og sommetider kan det netop blive direkte farligt, og så må vi altså overvinde os selv (og gerne tage bisider med, hvis det er muligt).
Jeg håber, at du får tanket godt op med elektrolytter, med egenomsorg og med omsorg i det hele taget - og at de hos Hertoghe kan hjælpe med at afdække, hvorfor du er SÅ tørstig, og hvad du kan gøre ved det! Skarpt spørgsmål fra Vigdis!
Lykke til!
Lignende tråder
-
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 22-02-11, 12:15 -
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker