Det går fortsatt bra:-) Gått helt fint å kutte ut Cortef men bruker fortsatt 7-keto og pregnenlone som binyrestøtte. Både form og blodprøver viser at jeg er på rett vei. Har nå også fått beskjed om at jeg kan begynne med moderat trening:-) stoffskifte begynner å gå seg til. Skal prøve meg frem med en liten økning for å se om jeg har litt å hente på dette på vinterstid.

Ser at mange her inne med binyreutfordringer følger relativt strenge kostholdsråd. Det har jeg stort sett ikke gjort. Har gått tre mnd uten gluten, melkeprodukter, sukker og gjær for å teste evt intoleranser og i forbindelse med candidakur bestående av soppmedisn og tarmskyllnger. Var heldig og fant ingen intoleranser. Etter candidakuren er magen mye bedre. Var sterkt plaget med mye vondt i magen og oppblåst mage. Prøver å holde meg til et kosthold med redusert sukker og raske karbohydater men er ikke veldig restriktiv. Nyter også alkohol i moderate mengder.

Er det noen som trenger mer opplysninger om kryptopyrroler etc så er det bare å ta kontakt. Føler jeg har vært svært svært heldig som kansje har funnet årsaken til min sykdomstilstand de senere årene (sannsynligvis i ganske mange år).