Hold på hat og briller

Det VAR osten, jeg ikke kunne tåle!!!
Jeg ELSKER ost af næsten alle slags og tilberedt på næsten alle måder, men det er godt nok et meget lille offer min tilstand taget i betragtning...

Reaktionerne har ikke lagt sig helt, men jeg har det meget, meget bedre i dag
Jeg bliver også stadig noget hyper af mine 2 x 1/8 Thyreoid - altså 15 mg. i alt. Men det går lige, og jeg må nok tage mig grundigt sammen og styre mit temperament og blive på den dosis i hvert fald en uge endnu.

Efter at have været spærret inde i min lejlighed siden i mandags, vil jeg nu tage en meget kort og helt målrettet tur ned i vores lokale indkøbscenter for at hente en julegave, jeg har bestilt. Jeg parkerer altid lige ved indgangen og undgår myldretid for at spare så meget som muligt på mine kræfter. Dagligvarer bestiller jeg så vidt jeg overhovedet kan på Internettet.

Jeg skal nok blive ramt af virkelighedens hammer: I morgen vil jeg forsøge at finde kræfter til at tilbringe nogle få timer sammen med min familie til en første ekstra juleaften, søndag kommer en veninde for at gøre rent og lige om lidt er det så allerede mandag igen, hvor jeg skal have intravenøs C-vitamin.

Så der går nok lidt tid, før jeg rigtigt dukker op her igen!

Og så... Jeg tør næsten ikke sige det højt: Men jeg tror altså det her virker! I løbet af 9 dage, hvor jeg har trappet op fra et par krummer til de 2 x 7.5 mg
Jeg er stadig helt afhængig af de mange forskellige tilskud til mit immunforsvar i meget høje doser, men det virker lige knap så belastet, og mine smerter er en smule mindre onde.
Hvordan kan det i det hele taget gå til, at jeg nu har skrevet et langt indlæg et andet sted her og så satse på at liste en kort tur ud af huset?

Holder det, holder det, holder det...?? Hvordan vil kroppen reagere på den lave dosis i længere tid...?
Kun tid og tålmodighed kan give svaret... Så jeg tager en meget dyb indånding, bevæger mig udenfor en stund og smiler til verden

til jer alle!