Viser søkeresultater 1 til 10 av 54
Threaded View
-
16-10-11, 17:11 #19
Sv: Hoven i ansiktet
Jeg kan i allefall melde fra om at jeg hadde mye mer smerter både i hud, ledd og i muskler mens jeg gikk på T4 alene i 2008-2009, og i for lav dose. Byttet til ERFA Thyroid i 2010 og har hatt det bedre siden. ERFA Thyroid inneholder T0, T1, T3, T3 og T4 samt calcitonin (http://nevro.legehandboka.no/prover-...onin-2956.html) som Levaxin (Syntetisk T4) ikke inneholder. (Altså, den har kun T4, ingen av de andre tingene) Og når menneskets Thyroid kjertel prosuderer det samme som grisens, sier det seg selv at ERFA Thyroid, laget av grisekjertel, er et bedre alternativ enn Levaxin som er fremstilt i et laboratorium og er 100% syntetisk. Jeg har enda ikke møtt EN person som er 100% frisk med Levaxin. Alt fra null virkning, til 60-70% bedring har jeg hørt folk har hatt med Levaxin, men INGEN (!) levde normalt uten å ha noen hyposymptomer. Jeg husker da jeg starte på Levaxin (Den gangen het den "Thyroxin Natrium") i 1997, ble jeg bedre, men jeg hadde fortsatt enkelte hyposymptomer som aldri gikk bort. Jeg har troen på at med ERFA Thyroid (Som er "Natural Dessicated Thyroid", altså fra grisens Thyroid kjertel) vil jeg bli så bra som jeg aldri har vært før. Har gått på ERFA Thyroid nå i snart 1 1/2 år og vil fortsette med dette!
Lignende tråder
-
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 109Siste melding: 29-11-11, 01:35 -
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Depresjon og lavt stoffskifte
Av -diab- i forumet DepresjonSvar: 4Siste melding: 27-07-07, 00:10

Svar med sitat
Bokmerker