Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Hodet som "henger" igjen
Threaded View
-
12-12-11, 15:14 #6
Sv: Hodet som "henger" igjen
Hei Janis
Jeg skjønner akkurat hva du mener !! Ihvertfall typisk for underbehandlet hypotyreose eller stress.
Men har du opplevd å miste en tanke i en tankerekke?
Jeg underviste i kunst og håndverk og måtte forlate klasserommet for å hente noe en elev kunne ha bruk for, og som jeg måtte hente fra arbeidsplassen min. Men da jeg kom dit, kom jeg overhode ikke på hva det var jeg skulle hente. Jeg gikk tilbake for å se om "tanken" lå igjen på klasserommet... men nei!
Jeg kom ikke på før dagen etter hva jeg egentlig skulle hente dagen før, og da "snublet" jeg over akkurat den gjenstanden ved et uhell, i en helt annen sammenheng
!!
Noen andre som også har det sånn??Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Har alltid vært et "stå på" menneske... men idag er det ikke mye igjen å hente.
Av kasopi i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 17-07-11, 12:47 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Hvorfor (for)blir vi syke?Svar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker