Viser søkeresultater 1 til 10 av 60
Threaded View
-
29-09-05, 09:47 #11baremei Gjest
I mitt hode og etter egen erfaring betyr dette at du enten må øke dosen med Armour bittelitt, eller ta et lite tilskudd med Levaxin. Jeg tar 2 1/2 grain Armour og 50mcg Levaxin.
Min TSH skrubber alltid rundt 0,02, men T4 gikk aldri opp, og jeg tålte ikke mer Armour. La til litt Levaxin, og det hjalp sakte men sikkert.
Min erfaring forteller også at når man har funnet "sin" dose tar det lang tid hvor bedringen kommer kjempesakte men ganske jevnt, og det virker som om kroppen rett og slett bruker lang, lang tid på å hele seg selv etter års sykdom.
En liten kuriositet: jeg har alltid fått stygge arr av selv små sår. For tre uker siden brant jeg meg stygt på underarmen med kanten på en stekepanne som holdt 250 grader, 10cm langt, boblete sår. Idag er det bare en liten blek og rød stripe igjen. For første gang i løpet av hele mitt voksne liv har et sår helet normalt. Og raskt. Stoffskifte?
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stofskifte i ca. 15 år, etter behandling med radioaktivt jod
Av leah i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-12-10, 16:35 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
slik lågt stoffskifte hos dei med hashimotos skal behandlast
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 23Siste melding: 08-11-09, 14:48 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte i over 10 år etter en graviditet
Av Lindalorraine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-03-07, 20:57 -
dårligere form etter økt dose
Av Thyr i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 23-05-06, 10:42

Svar med sitat

Bokmerker