Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
06-12-11, 16:03 #24
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
Jeg håber Majsen, at du først og fremmest vil tage dig godt af dig og lade være med at stresse over at ville skrive her.
Og ja, mit T3 er lavt, og selvom mit T4 er også ligger noget lavt, som Nielsigne påpeger, så synes jeg, det ser ud som, at i hvert fald et af mine problemer er konvertering til T3.
Nu gælder det så om at finde ud af, hvad jeg kan gøre for at få min krop til at acceptere thyroid hormonerne. Et lidt andet problem end dit (men med nogenlunde samme slutresultat...), og derfor måske også et lidt andet tidsperspektiv, før den første virkning indtræder?
Det er ikke til at vide, for medicinen kan vel også lægge en dæmper på min egenproduktion af hormoner...?
Jeg kan godt forstå, at du funderer over, hvordan dine tal ville have været uden medicinen. Det vigtigste er vel dog, at du nu ved, at du har brug for den?
Jeg valgte jo at vente med at starte, til jeg havde fået taget blodprøverne. Det drejede sig kun om nogle få dage, og jeg tænkte, at tallene kunne være gode at have på længere sigt.
Håber, du snart kommer lige lidt til hægterne igen
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker