Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
05-12-11, 18:15 #32
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
Jeg må lige dele det her med jer!!
Jeg har været ude for at få intravenøs C-vitamin, og der var kommet svar på mine blodprøver.
Så jeg har både grædt og grinet i dag. Grædt af lettelse over, at der endelig var endnu en prøve, der bekræftede min kropfornemmelse, min intuition og den viden, som jeg siden har oparbejdet, og grinet fordi jeg blev så befriende glad for, at der er endnu en vigtig ting, jeg kan gøre noget ved:
Jeg mangler T3!
Jeg blev jo nødt til at få lavet prøven hos privat læge, fordi min praktiserende læge mente, der var nok at måle TSH.
Lægen konstaterede, at jeg jo ikke bare har T3 mangel men også lægemangel! Hahaha
Jeg sagde noget i retning af, at det snart kunne blive en ret omfattende journal: DHEA-mangel, jernmangel, T3-mangel og lægemangel
Nå, men det ser ud som om, at jeg mht. det her er et klassisk CFS-tilfælde: Problemer med omdannelse fra T4 til T3...
Jeg tør slet ikke spå om, hvordan det ville se ud, hvis jeg også fik målt rT3 eller taget prøver i vævet...
Mine tal ser sådan ud:
T3: 0,68 (0,82 - 1,79)
FT3: 2,23 (1,80 - 4,20)
T4: 76,2 (52,0 - 125,0)
FT4: 12,2 (8,0 - 19,0)
TSH: 1,80 (0,40 - 2,50)
Antistoffet Thyreoglobulin-Antikoerper (antistoffer) TAK er vist lidt højt omend indenfor normalområdet: < 20 (op til 40)
Kommentarer er meget velkomne! Hvad mener I f.eks. om mit T4 niveau eller TAK?
Tak for jer - jeres deltagelse og al den information, der her er til rådighed!
I øvrigt sagde lægen, at han havde mødt nogle meget ressourcestærke mennesker med stofskiftesygdomme, der var meget bevidste om, hvad de ville, og som ikke ville finde sig i den måde, de blev behandlet på i det konventionelle system.
Cadeau til jer!
Redigeret pga. manglende TSH + antistoffer.Sist endret av Luuna; 05-12-11 kl 18:59
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker