Hvis der går lige så lang tid, som der går med Erfa, drejer det sig om tre-seks uger. Faktisk sagde det apotek, jeg bruger, først at det ville tage mindst fire uger, men der gik så kun cirka tre sidste gang - så vidt jeg ku tælle

Men kontakt et eller måske nok flere apoteker og spørg, hvad du kan forvente og hvordan du skal gribe det an.

Jeg bruger Pharmacy International Global Wholesale GmbH, http://www.pharmacy-international.de/ og det er problemfrit. Uanset hvilket apotek, du vælger, tror jeg at det vil være bedst, hvis du først beskriver dit ærinde i en email, inden du sender din recept (først som skannet /vedhæftet fil og bagefter originalen, alt efter hvad du aftaler med apotekeren).

Nielsigne

Redigert: Glemte helt at svare på det med tilskud: Nej, man får ikke noget tilskud af nogen art til thyroid. Det ville jo kræve, at det var anerkendt, og det er det ikke ...
Jeg bruger cirka 1600,- kr. i løbet af et år på Erfa, men det er nu ikke noget, der plager mig.

Men du kan da prøve at spørge hos 'danmark'. Jeg kender ikke nok til dem; nåede ikke at blive medlem, før dårligdommene væltede mig.