Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
22-11-11, 19:21 #1
depresjon, ME, lavt stoffskifte????
Hei.
Jeg har fått diagnosen lavt stoffskifte, jernmangel for tiden, har tidligere fått diagnosen ME. Jeg har nå gått opp 8 kg på en uke, uten å spise usunt. Jeg trener ofte, spiser lite og ofte. Mye salat, kylling, havregryn med rosiner og melk. Tidligere da jeg tok BCG-vaksinen på ungdomsskolen, ga helsesøsteren den til meg med for høy dose, for langt inn i armen. Dette førte til et virus, som gjorde meg slapp i ettertid, som de mente var ME. Har tatt lightning processkurs, men følte dette var hjernevasking. Jeg er nå 22 år. og har vært sliten siden. Jeg FØLER noe mer er galt med kroppen min. Hormonmangel? Binyresvikt? Vet ikke.
Går på kosttilskudd, levaxin 75 1/2 mikrogram + 10 mikrogram liothyronin. Tar egentlig 20 mikrogram av liothyroninen, siden jeg er så sinnsykt trøtt. _Uansett hvor mye jeg sover, må jeg ta en hvil etter jeg har vært våken 2-3 timer. Jeg tar 20 mg cipralex, pga PTSD, depresjon og angst, og 10 mg atarax for angsten. _Har også irritabel tarmsyndrom..
Har blitt henvist til kikhullundersøkelse og koloskopi, men ventetiden er så evig lang. Vurderer å gå til privatklinikk.
Jeg forstår ikke hva som skjer med meg. Skal til legen igjen på fredag, og kreve at hun skal gjøre noe, fordi jeg kan ikke gå mer opp i vekt, SÅ raskt. Pappa skal være med å prate, siden jeg ikke helt når frem til henne selv alltid.
Problemet er, jeg FØLER det er noe seriøst galt med kroppen min, og jeg har mer eller mindre lyst til å bli lagt inn på sykehuset for å ta prøver å finne ut av alt, enn å slite sånn jeg driver med nå. Blir enda mer psykisk sliten.
Har gått på alle medisinene siden mars. Begynte på liothyroninen i september.
Vet dere noe om hva jeg bør be legen om? Tips? Triks? Hjelp??
Takk for at du leste
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Høyt stoffskifte, operasjon og depresjon
Av JosieS i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 53Siste melding: 02-09-13, 18:24 -
Lavt stoffskifte, Borrelia, eller kanskje depresjon?
Av Stavanger i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:51 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14 -
Depresjon og lavt stoffskifte
Av -diab- i forumet DepresjonSvar: 4Siste melding: 27-07-07, 00:10 -
ny her: lavt stoffskifte, våkenhet, psyke, depresjon
Av sloevingen i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 13Siste melding: 26-12-06, 14:16

Svar med sitat
Bokmerker