Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
18-11-11, 10:45 #16
Sv: Gravid og legen vil redusere dosen min...
Mye mulig, men jeg har et veldig krevende liv pga en syk mann, og kan ikke gi meg i første motbakke...
I praksis så er jeg alenemor...
Jeg er nødt til å være sterk, for i det hele tatt ha et liv, for at ungene mine skal ha et liv, og iallefall en oppegående foreldre, og da kan jeg ikke la meg knekke av "litt tretthet"
Kan jo diskuteres hvor fornuftig det da er å få et barn til, men når ingenting i livet blir som en har planlagt, så var drømmen om 3 barn fremdeles mulig å gjennomføre.
-Dette skal jeg klare!
-Og jo, det ER normalt å være trett i svangerskapet.
Nesten alle jeg kjenner har vært trett i svangerskapet, og mange har sykemeldt seg av den grunn..
Nå har jeg ringt gynekologen, og venter på at hun skal ringe meg opp. Krysser fingrene for at jeg har misforstått henne og at hun vil øke dosen istedet for å redusere.
Vil hun at jeg skal redusere dosen, så bestiller jeg meg en time hos en privat endokrinolog for å høre hva han har å si.
Koster 2000 NOK, men det får bare være...
Tusen hjertelig takk alle sammen for god hjelp!
Lignende tråder
-
Hvordan øke FT4 uten å redusere TSH
Av Riconibo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 31Siste melding: 14-07-10, 11:16 -
Prøver å bli gravid - gjør det noe å justere dosen nå?
Av Nelly i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 13-11-09, 23:20 -
Sint på legen min. Gravid og doseendring
Av Nelly i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 13-11-09, 23:20 -
Har kunnet redusere kortisontilskuddet jeg tar etter jeg begynte med hydroklorid
Av anitab i forumet HydrocortisonSvar: 0Siste melding: 06-10-08, 10:00 -
bør jeg senke dosen?
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-12-07, 12:24

Svar med sitat
Bokmerker