Jeg tok veldig lite Levaxin før jeg ble gravid, så dosen har økt med mer enn 30 % som den norske legeforreningen sier.
Før graviditeten tok jeg 4 dager 50 microgram, og 2 dager 75 microgram, og hadde det helt fint.
Hjertebanken var borte, hud og hår ble normalt igjen, jeg sluttet å fryse unormalt mye, og vektøkningen stoppet opp.

Ble gravid i mai, og fikk ikke lov av fastlegen min å øke dosen ; det var ikke nødvendig.
Jeg mistet da i uke 5. Om det var medisinen skal jeg ikke begi meg ut på...

Kontakten gynekologen min da jeg ikke fikk lov å øke dosen av fastlegen, da jeg kom inn til henne hadde jeg allerede mistet.
Men fikk beskjed av henne at når jeg ble gravid igjen skulle jeg øke med 30 % -til 75 microgram pr dag, og komme tilbake til henne etter 8 uker.

Da blodprøvene i viste TSH 1,75 og Fri T4 13 kranglet jeg med fastlegen om å få øke litt mer, og da ble dosen økt til 100 microgram pr dag.

Jeg tror ikke jeg er undermedisinert, for da pleier jeg å få hjertebank med en gang.
Jeg har to svangerskap bak meg, med normalt stoffskifte, og jeg har vært like trett da. Så jeg vil ikke påstå at trøttheten kommer fra stoffskiftet.
Det er jo helt normalt å være trøtt i svangerskapet. Forskjellen med meg, er at jeg bare ikke vil la trøttheten stoppe meg.
Mens andre gravide sykemelder seg så snart de blir gravide, har jeg som mål å komme igjennom uten en dag sykemelding.. (ja, jeg er teit hehe)