Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
14-11-11, 18:54 #11
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
Tak for tip Nielsigne

Og til dig søde Kevlin:
Jeg er virkelig taknemmelig for din store indsats her!
Samtidig kommer der til at gå noget tid, før jeg har kræfter til at sætte mig ind i det. Det er ganske simpelt. Ofte er jeg så udmattet, at det at lave mad, gå i bad eller svare på en mail er noget, jeg enten ikke kan eller må vælge imellem.
Desuden er jeg afhængig af andre ting end fragtprisen. F.eks. har firmaet herover flere muligheder, men ofte skal det bare gå HURTIGT, og jeg så skal jeg kunne få fat i varerne ved at bruge et minimum af kræfter - det vil f.eks. sige, at at firmaet helst skal være europæisk, så jeg kan undgå toldafgift, fordi varerne så kan blive leveret i døgnpost. På den måde kan jeg hente dem uden at skulle ud i bytrafik og selvom jeg er i nattøj
Jeg har også udfyldt en fuldmagt hos DHL, så de kan levere hos naboen, hvis jeg ikke hører dem, når de ringer på døren.
Jeg overdriver ikke, hvis jeg siger, at jeg tager mere end 30 forskellige tilskud (nej jeg er ikke skør, og det er ikke unormalt, fordi den her sygdom rammer hele kroppen på mange forskellige måder), så min førsteprioritet er simpelthen, at det fungerer.
Jeg håber, det giver mening kære dig?
Update:
Nu starter jeg med en større dosis melatonin under supervision af min holistiske læge, og jeg får i næste uge taget blodprøve for at teste i hvert fald væksthormon (Ifg-1).
Jeg er forkølet men fortsat på vej i den rigtige retning
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker