Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
06-11-11, 19:38 #12
Sv: Leter desperat etter svar!
Takk for svar Nielsigne!
Nå har jeg fått byttet fastlege,- til en som er litt mer åpen og faktisk er interessert i symptomer og kroppen. En som tar ME mere seriøst og ikke tror at alle med uspesifikke plager er deprimerte! puh! Endelig! :-)
Vi rakk det ikke denne timen,- men i desember skal jeg be om en sjekk på T3 - og si til legen at vi kan ihvertfall holde et øye med stoffskiftet og disse blodprøvene, i tilfelle mine plager kan være starten på en eller annen sykdom eller noe. Jeg har i tillegg lett forhøyede verdier av hvite blodceller i spinalvæsken,- så for min del sier ihvertfall det at noe ikke er helt som det burde være! :-) Men nå er jo dette et forum for stoffskifte, så jeg får holde meg til det. Jeg ber dere om råd senere hvis det viser seg at stoffskiftet skulle bli litt ute av kontroll. Takk igjen!
Lignende tråder
-
Desperat mann på let etter hjelp!
Av BerKath i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 77Siste melding: 21-05-16, 22:30 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
Overraskende blodprøve svar etter stor doseøkning
Av Anne Ma i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 09-04-08, 16:13 -
blodprøve svar etter intatt armour noen som vet hvor mye
Av cathrin i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 29-06-06, 15:25

Svar med sitat
Bokmerker