Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
01-11-11, 22:47 #11
Sv: Leter desperat etter svar!
Dine prøveresultater siger jo ikke noget om t3. Og hvis man ikke har det godt, er det da værd at tage med i betragtning, at nogle mennesker ikke omdanner ret meget t4 til t3 - nogle kan slet ikke - og det bliver man altså vældig træt og skidt tilpas af. Til gengæld kan det jo ses i en blodprøve, bare man leder efter det, og det er nemt at få et tilskud af t3. Enten i syntetisk form (Liothyronin eller Cytomel) eller i form af naturligt stofskiftehormon, thyroid.
Jeg synes, det er mærkeligt som dit t4 svinger. Eller måske er det bare det med tidspunktet på dagen. Men i hvert fald tænker jeg, at thyroid måske er nemmere at have med at gøre, hvis man svinger frem og tilbage; med thyroid kan man hurtigere ændre dosen, og man kan få effekt af t3-indholdet i en fart. Hvorimod man med syntetisk medicin må vente på effekten, og når den kommer, er den måske så for kraftig (hvis man har et t4, der går skiftevis op og ned).
Måske andre vil kommentere på dette?
Nielsigne
Lignende tråder
-
Desperat mann på let etter hjelp!
Av BerKath i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 77Siste melding: 21-05-16, 22:30 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
Overraskende blodprøve svar etter stor doseøkning
Av Anne Ma i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 09-04-08, 16:13 -
blodprøve svar etter intatt armour noen som vet hvor mye
Av cathrin i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 29-06-06, 15:25

Svar med sitat
Bokmerker