Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
31-10-11, 15:28 #10
Sv: Leter desperat etter svar!
Takk, og takk for tips om iherb. Jo, jeg har bestemt meg for å fortsette med B12 og Jern. Ferritin har ligget på 13 - sist gang, etter 6 måneder med dobbel dose jern så var den på 57. Jeg tror at jeg skal øke begge deler,- selv om legene kun ser seg blinde på normalverdier, det er visst det eneste som står i hodet på dem. ( beklager, litt gretten i dag) :-).
Jeg er bundet sofan med masse plager, og er som sagt under utredning for ME, men jeg er desperat etter å....ihvertfall håper jeg på at det ikke ender med ME, men at det kan finnes noe som kan behandles. Det er forsatt slik her at leger og NAV tror at vi er late og er hypokondere. Og det er jeg så utrolig lei! Håper på at spesialist-utredningen kan hjelpe meg noe. Men....skal ihvertfall følge med stoffskifte-prøvene og be om å få tatt denne T3 også...hvis det var det den het da. Eller er det ikke noe vits i tror dere...er prøveresultatene så bra at det ikke er noe vits i å be om T3.?
Lignende tråder
-
Desperat mann på let etter hjelp!
Av BerKath i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 77Siste melding: 21-05-16, 22:30 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
Overraskende blodprøve svar etter stor doseøkning
Av Anne Ma i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 09-04-08, 16:13 -
blodprøve svar etter intatt armour noen som vet hvor mye
Av cathrin i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 29-06-06, 15:25

Svar med sitat
Bokmerker