Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
01-12-10, 22:42 #26
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Jeg synes at du burde skrive hvad denne klinik og tandlægerne hedder - så ikke flere "hypokondere" kommer til at betale for at blive nedgjort. Uanset hvad er du bedre tjent uden dem, end med dem... selv om der er langt til andre tandlæger. Kender du hjemmesiden Forbundet Tenner og Helse?
Få læst denne tråd, hvor du finder lidt trøst for fremtiden. Det er muligt at minimere denne indre forurening senere og måske endnu vigtigere - kan disse remedier bruges selv om man ikke har mulighed for at få amalgam ud af sin mund. Mange har simpelthen ikke råd til det.
En "opsamlingsartikel" om "Alternative Dental Fillings" på engelsk kan læses her. Og her kan man (tandlæger eller patienter) bestille en DENTAL MATERIALS COMPATIBILITY TEST, så man altid være tryg ved, at de materialer man får i munden, man også kan tåle...
God nat Annis
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 50Siste melding: 22-01-15, 16:08 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hvis alt andet fejler - thyroxin-indsprøjtninger (?)
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 09-11-10, 12:21 -
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker