Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
30-09-10, 13:34 #11
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Du misforstår dersom du leser meg dit hen at jeg betviler at fluor er skadelig.
Det jeg tillater meg å vurdere er hvor man skal sette inn innsatsen. Når man ser seg rundt er det så mye som ikke er bra at jeg ikke har en sjanse til å unngå alt. Det tror jeg ikke noen har. Dermed velger jeg en taktikk hvor jeg tar tak i de tingene som jeg oppfatter som
- har størst ringvirkninger etter min fattige vurdering
- er enklest å ta tak i mitt tilfelle
- og jeg vurderer skade/nytten
Å bytte fyllinger enda en gang er f.eks ikke aktuelt
Å spise d-vitamin + k er meget aktuelt - noe jeg gjør
Å vurdere potensiell skade på mine tenner opp mot "hvor mye fluor jeg tror jeg kommer til å få i meg ved å pusse tennene med fluorpasta en gang daglig" er for meg en relevant vurdering.
Å forsøke å redusere småspising og sukker er noe jeg gjør.
... og sånn kan man fortsette. Og ja, selvfølgelig er det på eget ansvar - døden skal da ha en årsak, som min salige far sa. (Som forøvrig var dødssyk av kreft, men klarte å dø av et hjerteatakk.)Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 50Siste melding: 22-01-15, 16:08 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hvis alt andet fejler - thyroxin-indsprøjtninger (?)
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 09-11-10, 12:21 -
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker