Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
25-09-11, 02:39 #1
få kke sove... lettere deprimimert med ett dryss av håp
tenker på alt mulig rart nå...litt lettere deprimimert med ett dryss av håp....har akkurat bestemt meg for å komme meg til heggeli eller belgia koste hva det koste vil....prøver å finne info virker greit nok hittil.... men kjenner at jeg er lei av å være meg akkurat nå...
mannene min klarer ikke fortstå helt hva som skjer...selv om han prøver.....og dumme meg ser på facebook om alle de dumme legene(unnskyld) som er helt på bærtur for å si det mildt....også blir jeg lei meg for de som bare sitter der å gjør som legen sier.... faen å....sverger blir jeg bra nok form så fullfører jeg en legeutdannelse under TH i belgia....alt annet kan vente....jeg....oooof.....har mistet så mange år og akkuarat nå føler jeg at jeg ikke har noe....
surve surv osv......
Jeg er en 83 modell , jente fra gudbransdalen som sliter litt med hypotyreose problematikk og har vel gjort dette nesten hele livet.
Har hatt diagnosen lavt stoffskifte i fem år men symptomene løper nærmere 15 år tilbake i tid og det ble ikke tatt NOEN stoffskifte prøver før for 5 år siden.
Lignende tråder
-
Hvorfor har vi lettere for å få candida?
Av Ada i forumet CandidaSvar: 4Siste melding: 16-05-12, 11:40 -
Gråter man lettere??
Av Qa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 08-05-10, 00:30 -
Jeg får ikke sove!
Av cathrin i forumet SøvnSvar: 11Siste melding: 06-08-07, 21:38 -
lettere animert
Av pling i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 23-11-06, 21:43 -
Lettere å få hjelp med hyper symptomer?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-08-06, 21:31

Svar med sitat
Bokmerker