Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
15-09-11, 12:10 #7
Sv: Omregning af Levaxin (Eltroxin) til Thyroid
Det er interessant det du skriver her om inntak av stoffskiftetablett på kvelden. Det er jo det motsatte av det jeg leser i mange bøker og artikler. Jeg kjenner at jeg trenger å stille to dumme nybegynnerspørsmål: Hvor nært inntil leggetid tar du da din thyroid? Og spørsmål to: vil du ikke få en liten oppgirethet, en opplevelse av å våkne litt på grunn av det T3 som er i den thyroidtabletten du svelger rett før sengetid?
Jeg tror også at du har skrevet om dette at mange får bedre søvn av å ta medisinen ved leggetid? Mange med stoffskiftesykdom har problemer med søvnen.
Ellers registrerer jeg med interesse at du nevner at man kan få ned andre autoimmune reaksjoner. Det er meget interessant! Det er vel en del av oss som også har andre autoimmune tilstander.Levaxin med dårlig effekt i for mange år. Thyroid 2008. Behandling av større hormonbrist 2009
Lignende tråder
-
Hvordan skifte fra Levaxin / Eltroxin til Armour Thyroid
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 10-11-14, 18:58 -
Armour Thyorid - omregning av dosering fra Levaxin
Av bethen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 24Siste melding: 13-02-14, 16:34 -
"Studie" Thyroid vs. Synthroid (Levaxin, Eltroxin)
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 07-02-10, 10:31 -
"Studie" Thyroid vs. Synthroid (Levaxin, Eltroxin)
Av Hansen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 07-02-10, 10:31 -
Giver Eltroxin/ Levaxin en chance til.
Av Pernille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-05-09, 15:25

Svar med sitat

Bokmerker