Hei

Jeg er en jente på snart 26 år som har lavt stoffskifte. Jeg begynte på 25 mg for snart 4 år siden og har økt jevlig og bruker nå 100 mg. Jeg har merket at huden min har blitt helt anderledes etter jeg begynte på levaxin. Jeg har slapp hud i ansiktet og på halsen, og tilogmed fått rynker rundt munnen! Jeg har også fått noen ikke pene poser under øynene, som aldri går vekk uansett hvor mye jeg sover. Jeg er bare 26 år ! Jeg lever et sundt liv, soler meg ikke, spiser sundt osv.... så jeg har fått det for meg at det er den syntetiske medisinen eller stoffskifte som gjør dette med huden min.Det virker som plagene har blitt verre jo mer jeg har økt dosen på medisinen. Dette plager meg så mye at jeg tenker på det hele tiden og har lyst å slutte på medisinen min, men kan jo ikke gjøre det heller...Har snakket med lege om dette , men blir ikke ikke tatt alvorlig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg vet at det er noe i koppen min som gjør at huden min blir slik den er, det er noe som ikke er som det skal. Jeg vet selvfølgelig at vi alle blir eldre, men ikke i dette tempoet og ikke i en alder av 26 år-

Er det noe som vet noe om dette? som har lignende plager?

Takk for svar