Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
05-09-11, 20:51 #4
Sv: Noen som er uføretrygdet pga stoffskiftet/endokrine sykdommer?
Hei igjen

Da jeg søkte om uførepensjon, måtte legen også fylle ut den medisinske delen av søknaden. Jeg mener at jeg sendte min søknad via ham. Tilfeldigvis har fastlege min selv vært trygdekontorets legerepresentant, så han var gansk sikker på at søknaden min ville bli innvilget.
Derfor tror jeg det er viktig at du har legen på din side, for om fastlegen gjør en dårlig jobb med søknaden, så kan du få avslag fra NAV. I mitt tilfelle ville NAV opprinnelig at jeg søkte 50 % uføretrygd, slik de sier til deg. Dette fordi jeg da var 50 % sykemeldt, men i mitt ståsted vil ikke 50 % i jobb på en arbeidsplass være noen løsning. Jeg er glad i jobben, men ikke for enhver pris, spesielt når de ikke kunne tilrettelegge noe-som-helst. NÅ er jeg glad for at jeg slipper den kverna for da hadde jeg garantert blitt sykere.
Håper du også får din uføresøknad gjennom !
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Genoptræning af endokrine patienter.
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 15Siste melding: 11-08-11, 13:35 -
arbeide deltid som uføretrygdet?
Av isa1 i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 2Siste melding: 13-10-08, 22:26 -
Håper noen kan hjelpe meg litt...veksler stoffskiftet mitt??
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 03-04-08, 19:55 -
Autoimmune sykdommer
Av Mari82 i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 4Siste melding: 13-03-08, 16:05 -
De mest uforklarlige sykdommer
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 10-04-07, 23:38

Svar med sitat
Bokmerker