Viser søkeresultater 1 til 10 av 111
Threaded View
-
03-09-11, 17:23 #24
Sv: ERFA bra eller ikke ?
hei og tusen takk for hyggelig svar.
Ja dette er nok en prøve og feile dosering. Men jeg synes jeg har prøvd og feilet ett helt år nå. Det som funka i fjor funker ikke i år. Men som du sier har sikkert noe med opptaket i tarmen å gjøre.
Ja stemmer at jeg gikk fra lavt til høyt stoffskifte, februar 2010.
Aker sa også av jo eldre man blir jo høyere må man justere dosen .....har du hørt om dette før ?
Jeg har nok lagt litt på meg i det siste, men er usikker om det er pga stoffskifte eller disse antiokisant helsesjokalden jeg spiser.
Prøver å bestille meg de B - vitamin tablettene du anbefaler. Tok 3 b-12 sprøyter i fjor, men kom aldri over 400 i blodprøven på B12.
Jeg bestiller gjerne en helsjekk enten privat eller offentlig for å bli bra. Føler at Aker sier at jeg ligger riktig i forhold til Stoffskifte , så fastlegen må gjøre ting videre. Men min fastlege er ikke den beste.
Men en ting er sikkert , jeg er ikke i form....var å handlet i stad og blir så svimete i hodet at jeg ikke hører hva følk sier til meg engang......
Hvordan merket du at du måtte redusere dosen på Erfa ?
Lurer på om jeg skal teste å kun bruke Erfa en periode og se hvordan det funker. Kanskje en dose på 120 pr dag ???
Levaxin pga lavt stoffskifte siden 2007, nå også diagnose høyt stoffskifte, total forvirring.....
Lignende tråder
-
Levaxin + Liothyronin eller erfa?
Av cocos i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 30-04-11, 20:02 -
Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
Av Rosin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-10, 10:20 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker