Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Tråd: Gravid og Levaxin...
Threaded View
-
02-09-11, 13:22 #5
Maser igjen; Uenighet med legen ang hyppighet på blodprøver
Ringte nettopp legen for å få svar på blodprøvene.
Først ble jeg mødt med et surt svar om at prøvesvarene var sendt i posten, Hvordan kunne jeg vite det... er jo ikke alltid jeg får dem i posten...
Jaja sikkert litt hormoner ute å går også...
Jeg er gravid i 13. uke.
Har økt dosen (selv om legen sa nei) til 1/3 straks jeg ble gravid -i samråd med gynekolog.
Har siden økt litt til i samråd med en turnuslege (min lege var på ferie, og jeg fikk "kranglet" meg til å øke dosen litt)
Prøvene jeg tok i begynnelsen av mnd og slutten av mnd var begge fine.
Legne poengterte at NY KONTROLL OM 3 MND mens jeg leser her http://www.legeforeningen.no/id/131726.0 at det står
"Kontroll
Ukomplisert hypothyreose i almenpraksis.
Dårlig regulert hypothyreose hos endokrinolog og obstetriker.
Lab: TSH, FT4 hver 4. uke og 6 uker postpartum. TRAS, se ovenfor."
Hva betyr postpartum?
Vil det si det er kun ved dårlig regulert hypothyreose at en skal ta blodprøver hver 4. uke?
Blir så frustrert, og irritert over at det er så vanskelig å forstå...
Noen som kan hjelpe meg selv om jeg maser fælt på dere?
Lignende tråder
-
Gravid og Levaxin...
Av Rose80 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 12Siste melding: 12-08-11, 08:17 -
Hypotyreose, prøver å bli gravid for første gang og begynte nettopp på Levaxin.
Av Sigrid77 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 05-06-10, 09:27 -
Er gravid - hva nå?
Av Oslofia i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 24-03-10, 21:49 -
Gravid med nr 2
Av bOnZiE i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 08-02-09, 19:31 -
Jeg er gravid!!!
Av Thomasine i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 13-01-08, 19:12

Svar med sitat

Bokmerker