hej Elbeth

jeg er meget taknemmelig for dit indlæg og blive gjort opmærksom på et tilbageslag men det er nok ikke muligt at få det fra lægen for han tror jo på endokrinologen , og jeg er sikker på at endokrinologen siger nej ( jeg fejler jo ingenting )

tja højt at flyve dybt at falde som man siger - men lige nu vil jeg nok lige nyde at lidt af hjernetågen er væk at det føles rart at fjerne kulden med et tæppe fremfor at sidde nøgen for at kunne udholde situationen( varmen ) mens mine børn ligger under dynen og siger her ikke er varmt .

for mig er det bare lige nu en succes at kunne se en lille bedring for det beviser jo de tog fejl. og falder nogen af værdierne når jeg skal have taget prøver igen om 6 uger , overvejer jeg at finde en mere alternativ læge der vil prøve med erfa - det lyder jo som et vidundermiddel når i fortæller om det .

hvis nogen har en ide til hvordan man får det uden recept hører jeg meget gerne fra jer .

men superdejligt at høre at du har det ok . sådan skal det jo være , men kan godt se du heller ikke er nået dertil uden kamp

mange hilsner fra carina