Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
18-01-11, 19:26 #11
Har begynt med colloidalt sølv i dag, samt camu- camu c vitamin
Har forsøkt collodialt sølv-spray for å spraye i halsen når jeg kjenner at jeg har sår hals. Kan ikke si at jeg føler at det har hjulpet. Jeg har alltid hatt god effekt av solhatt (echinacea) i forbindelse med forkjølelse, men forsøker å finne alternativer til det da jeg har lest her inne at det ikke er heldig i forbindelse med binyreproblemer.
Jeg har også vurdert slik camu-camu c-vitaminer. Du får poste om du får en formening om at det virker ekstra godt. Når det gjelder gurkemeie, så vet jeg jo ikke om det har spilt noen rolle i min lille vektnedgang, kan jo like gjerne ha skjedd likevel.... Takk Bettie B om tips ang pepper/chilli og gurkemeie!
Ellers så er jeg igang med cerazette - femte dag i dag. Nå vet jeg ikke om det er fordi jeg har vært halvsyk (forkjølelse og litt feber) disse dagene og derfor har fått en negativ binyreeffekt, men jeg er sulten som en hest hele tiden. Slik jeg var tidligere da binyrene mine var mye dårligere. Vil følge med på om minipillen gir meg vektøkning. Da slutter jeg straks. Er jo ingen vanlig bivirkning, men har forstått det slik at en del opplever vektøkning med cerazette. Det orker jeg ikke.
God bedring fortsatt Vigdis! Vet hvordan det er med svigninger!
Klem Rufus
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker