Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
10-08-05, 08:35 #20
Det er helt utrolig hvor arrogante legene er!!!

Hva i all verden skal til forat du skal bli bedre? Jo, tyroxin! Og har du blitt bedre av å gå uten? NEI!!
Jeg gikk på samme måten i over 3 år. Med betennelse i skjoldkjertelen, anti-stoffer og alle symptomer på hypo, men prøvene var innenfor den såkalte normalen!!!!!
Til slutt var jeg nesten DØD!!!! Hadde jeg ikke vært nygift med verdens beste mann, tror jeg at jeg hadde tatt livet av meg!!! MEN PRØVENE VAR INNENFOR NORMALEN!!!
Til slutt, takket være dette forumet, fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe selv, og fikk Armour på eget ansvar, og livet mitt er faktisk ganske bra... Har ennå noen få symptomer som kommer når jeg er trett og sliten og ved event. doseøkning, men ellers har jeg det veldig bra...
IKKE GI DEG! Det er DITT liv!! Bytt lege!! Gjør noe, du blir bare verre, og det tar lengre tid å bli bedre!!
Unnskyld at jeg er litt heftig her, men jeg blir så inderlig forbanna på at mange mennesker skal gå å ha et helvete bare fordi noen leger ikke kan nok om dette og ikke vil lære heller!!!!!
Nå er jeg litt forvirret. Skal til legen på mandag og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med resultatene av blodprøvene mine.
Jeg økte dosen 28. juni og likevel har prøvene "gått ned"!
FT4: 16,9 - tatt den 25.5.: 18.8
FT3: 6,1 - " " : 6,5
TSH: 0,0050 som jo er normalt for meg
Anti- TPO: 792, den 25.5.: 807, og det er positivt at de går ned.
Siden jeg bruker Armour (2 1/4 grain) har jeg ikke lyst til å begynne med Levaxin i tilleg, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette. Jeg føler meg ikke helt bra, og har det aller best når FT 4 er oppe i 19 og FT3 over eller rundt 7.
Legen min er skeptisk til Armour, men har lest en del og interesserer seg for å vite mer. Likevel har vi en overenskomst om at jeg egentlig har ansvar for dette selv, (har også skrevet under på det).
Lurer på om noen vil prøve å hjelpe meg med dette. Kanskje jeg skulle ta noe Levaxin i tilleg for å få opp FT4, men har ikke lyst til å blande disse og heller ikke lyst til å bruke et syntetisk middel.
Eller skal jeg øke med 15 mg til?
Skrev i et annet innlegg at jeg har lest at blodtrykksmedisinen Adalat (som jeg bl. a. bruker), kan hindre T3 i å gjøre jobben og skader stoffskiftet. Kanskje jeg burde be legen om at jeg kutter ut den medisinen, siden blodtrykket mitt har vært veldig bra ganske lenge nå?
Please hjelp meg..... vet at jeg må velge selv, men hva ville DU har gjort? Jeg er så frustrert.....
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 87Siste melding: 18-08-13, 22:04 -
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte når jeg var var rundt 10 år gammel.
Av Shorty i forumet Lavt stoffskifteSvar: 23Siste melding: 23-05-10, 22:48 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 26-03-10, 19:47 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker