Viser søkeresultater 1 til 10 av 187
Threaded View
-
21-12-06, 19:51 #11
Hei!
Ja, det er 100 mg jeg tar, 1 tablett daglig, finnes andre verdier? Tidligere tok jeg 1,5 tablett daglig, men da ble FT4 min laangt over 30. Det har gått bra å trappe ned, og TSH har faktisk aldri være lavere enn nå, den lå tidligere på ca. 1.5, jeg vet ikke hvorfor den har blitt lavere den siste tiden. FT4 er uansett alltid for høy, det var den også da jeg begynte å ta Levaxin for 11-12 år siden.
Takk for svar!
Legen min sier forresten at det utfra blodprøvene ikke ser ut som om jeg trenger T3, men jeg kan jo forsøke likevel? Hvor lang tid tar det før jeg eventuelt merker bedring?
PS. Jeg er ikke deprimert i det hele tatt. HELDIGVIS! Det er legen min som mener jeg kan ha nytte av antidepressiva selv om jeg ikke er deprimert. Hun kaller det en "mulig `skjult´ depresjon".
Men aldri har jeg følt meg dårligere enn på antidepressiva, og aldri har jeg følt meg bedre enn ca. 1 uke etter at jeg kuttet antidepressivaen. Jeg var faktisk sykemeldt pga virkningen de gav, og da jeg kuttet dem ble jeg et nytt og gladere og bedre menneske!
Lignende tråder
-
Hvordan fungerer det for sånne som ikke klarer å konvertere all T4 til T3?
Av Vigdis i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 5Siste melding: 12-03-10, 10:46 -
snart "schizofren"--please, hjelp meg....
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 19-04-09, 22:34 -
HJELP! Hypothyreose. Nå klarer jeg snart ikke mer....
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 74Siste melding: 08-02-09, 13:04 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
klarer ikke gå ned i vekt
Av Julla i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 09-05-05, 17:58

Svar med sitat
Bokmerker