Legen min har så langt ment at jeg er frisk, men etter at jeg maste om at antidepressiva ikke fungerer og at jeg tror det har med stoffskiftet å gjøre snakket hun med en endokrinolog. Det var han som hadde snakket om annen medisinering. Jeg tror ikke hun vet noe om dette, men hun mente jeg var såpass frisk at jeg ikke trenger å henvises. At jeg sover 12-18 timer i døgnet mener hun har andre årsaker enn medisin og stoffskifte - dvs. hun tror det er pga depresjon. Jeg har aldri sovet så mye og vært så slapp som de siste 3 mnd etter at jeg begynte med antidepressiva, så jeg tror ikke på det. Dessuten har jeg lagt på meg noen kilo som absolutt ikke var velkomne, så nå skal jeg slutte FØR jeg blir deprimert..

Tusen takk for svar alle sammen! Dette forumet er virkelig gull verdt. Jeg har følt meg SÃ… ensom med dette, og har alltid bare kjørt meg selv til jeg stuper for ikke å være verre enn andre. Dessverre har det bare ført til at jeg blir syk HELE tiden. Jeg har blant annet hatt 15 lungebetennelser på 8 år, den ene av dem varte i nesten 4 mnd!! Sånt blir man sliten av. Hvis dette kan skyldes stoffskiftet mitt så er det jo strålende, for da kan det kanskje fikses?

Nok en gang takk for svar!