Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jeg har liggende lidt info om netop forhøjede leverenzymer "uden åbenbar årsag". Jeg poster det i Diverse-forummet om 1-½ time.
Takk for artikkelen, Anisa! Skal studere den mer nøye senere i dag. Men jeg skjønner hvorfor legen er bekymret for leveren. Jeg har moderat forhøyelse av leverenzym, ser jeg. Summen av alle vitaminer og medisiner kan ha blitt for stor da? Ihvertfall er det ikke alkohol som gjør det. Heller ikke jern, tror jeg. Har ofte glemt å ta jerntilskud siste måned. Ser at jeg bør sjekke GGT, antakeligvis.

Legen mente at t3 trolig utgjorde den største belastningen. Nå har jeg allerede gått ned 0,25 grain siden i går. Legen ville ha meg ned 1 grain på 4-5 uker. Jeg synes det er for fort. Men jeg må ta det i mitt tempo. I går økte jeg til 20 mg dhea. Først gav legen klarsignal til det, men senere da jeg nevnte det for han, sa han at det kanskje ikke var smart, og bad meg gå ned til 15 igjen. Jeg tror jeg skal være litt ulydig - ihvertfall en uke eller to. For dhea er det jeg definitivt har hatt best utbytte av. Brukt det i snart en måned og det har hatt super effekt! Så om jeg prøver å gå på 20 mg, vil det kanskje være lettere å gå ned på thyroid og kanskje hc, også. Kunne heller senke progesteron og pregnenolon som jeg ikke har hatt merkbar effekt av?

Må nok ta en prat med legen...

Finn: Infeksjonsstatus, hvilke prøver tenker du på da?

Rufus