Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Usikker på Erfa-dosis
Threaded View
-
20-07-11, 10:35 #6
Sv: Usikker på Erfa-dosis
Nå! Rufus! Så du havde liten tro på... meg?

Men der er altså ikke en joke. Så mange udsagn hørte jeg, og læste om bedring i almen tilstand, tillige med at flere symptomer og en del mistrivsel forsvandt ved overgangen til aftendosering af medicinen, uanset Thyroid eller syntetisk - at det kan ikke være tilfældigt. Der er også forskning hvor man sammenlignede effekten af behandling ved medicinindtag morgen og aften, selv om målet var blodprøvetal - mener jeg at disse må ledsages af effekten af behandling. En af disse projekter er offentliggjort under overskriften Effects of evening vs morning thyroxine ingestion on serum thyroid hormone profiles in hypothyroid patients og den fulde version her.
Sharon? Jeg fastholder faktisk mit forslag til dig om at flytte Erfa til sengetid. Hvad har du at miste? Hvad har du at vinde?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Årsager til høj dosis Thyroid-S?
Av FruStration i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 18Siste melding: 25-07-11, 11:55 -
Høj Thyroid dosis !!
Av iluna i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 26-07-10, 10:51 -
Kan ikke øge dosis pga binyretræthed?
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 08-01-10, 11:56 -
Hvor stor dosis?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-08-07, 14:15 -
Dosis - hvor meget må man øge?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-03-07, 13:07

Svar med sitat

Bokmerker