Stakkars, snille, Yvette ;)

Jeg tror jeg fikk uttrykt meg litt feil. Jeg mente ikke mange, rare symptomer som sådan. Men at de er litt rare de du har, f.eks. dette med lukta, smaken og søvnproblemene. Og jeg kjenner f.eks. kun til deg og meg som har så store avvik mht lukt og søvn. De andre putrer og sover jo i vei, mens vi ikke får sove - ikke helt typisk for lavt stoffskifte da. (Det er sikkert andre som sliter med ulike ting, men jeg tror vi skiller oss ganske mye ut der.)

Og så har du "bare" lavt stoffskifte. Skjønner du hva jeg mener? At dine symptomer er litt karakteristiske i forhold til diagnosen din.

Og du - at du ikke tør å klage, det synes jeg er forferdelig. Man har det like ille som man føler at man har det, likegyldig av "diagnose" og "funn" og bla, bla, bla. Dessuten så blir man veldig, veldig dårlig av å ikke få sove. Så klag i vei du! Så mye du lyster. Og vil ingen høre på deg, så kan du i alle fall klage til meg! ;)

Ang å kjøre bil. Jovisst er det vanskelig, men er det ikke det for alle da? Synes der er så mange tullinger på veien at jeg egentlig er mer bekymret for hvordan de andre kjører enn meg selv. Jeg vet at jeg er "surrete", så derfor forsøker jeg å være konsentrert. Men å kjøre inn i fremmede byer, det er ikke noe særlig....

ninus

Godt du er testet for MS.
Så rart - har aldri hørt det med stoffskiftet før, men har hørt det i forbindelse med ME. Ja, du får se hva som skjer etterhvert med medisinen. Kanskje du blir bedre. Vi har lov til å håpe på det beste ;)