Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
28-03-07, 22:58 #11baremei Gjest
Jada, noen av dem gjør det. Selv tar jeg Armour med overlegens velsignelse. Hun SER resultatene, både på meg og på prøvene, og er så behjelpelig som bare det når jeg lurer på om dosen skal opp eller ned osv, regner og råder og pludrer og sier stillferdig "ha det brra" når vi avslutter, mens hun tar meg i lanken.
Opprinnelig skrevet av pandalakris
Lignende tråder
-
Skal vi treffes 2. Mai?
Av Jeanette Ws. i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 05-04-11, 12:13 -
Du Skal Være Tro
Av Hansen i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 16-07-10, 17:09 -
Bekymret for om mine jenter arver min hypo. Hva skal jeg være obs på?
Av mokki i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 21-01-08, 11:33 -
Skal vi engasjere oss...?
Av pling i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 35Siste melding: 05-04-07, 21:04 -
Jeg skal på skole
Av skaye i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 10-03-07, 11:39


Svar med sitat

Bokmerker