Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
10-07-11, 22:36 #8
Sv: Svimmel- Ulykken eller stoffskiftesykdom?
Hei igjen Lise

Jeg forstår godt at du er engstelig og at det føles vanskelig å være alene om dette. Det er mange år siden jeg hadde hyperthyreose og jeg fant svært lite informasjon om sykdommen, behandlingsmetoder og ikke minst støtte jeg på kunnskapsløshet også blant de som behandlet sykdommen hos meg. Det gjorde ikke det å ha hyperthyreose enkelt. Jeg var nok like minst like engstelig som deg Lise, selv om det ikke akkurat er noen trøst.
Pulsen din er nå tydelig roligere, fordi du bruker betablokkere. Dessverre betyr ikke det noe for selve hyperthyreosen. Den er der. Og skal nå forsøkes bremses med Neo. Selv om ubehaget kanskje er mindre i denne forbindelse, så betyr ikke det at du ikke føler ubehag. Det jeg kan si deg er at dette er ikke farlig. Et hjerte tåler enorm belastning.
Jeg håper du får god effekt av Neo. Du er tidlig i forløpet ennå. Hyperthyreose er en prøvelse. En kropp som på alle måter går på høygir er vond å være i. Jeg forstår så inderlig godt det du nå går igjennom - dessverre.
Takk for lykkeønskninger med flytting, det er også en prøvelse - puh!
Jeg stikker innom når jeg har tid og ork. Er det noe du skulle lure på, spørr i vei og jeg skal svare deg så godt jeg kan.
Lignende tråder
-
Stoffskiftesykdom? Veien til et friskere liv
Av TheaK i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 28-01-12, 15:43 -
Svimmel
Av Pusen1975 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 10-03-11, 11:33 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Kontrollkort ved stoffskiftesykdom
Av kris i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-07-08, 01:07 -
små barn og stoffskiftesykdom
Av rikke i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 23-05-07, 05:38

Svar med sitat
Bokmerker